Vásárlói információk
Ingyenes kiszállítás az egész ország területére 20.000- Forint kosár érték felett.
Rendelésedet 1 munkanap alatt kézhezveheted, biztonságos precíz csomagolás.
Fizetés
Áruházunkban lehetőség van banki átutalással , bankkártyával (Barion),és utánvétellel történő fizetésre is. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben vagy bankkártyával a küldemény kézbesítőjének. Banki átutalásnál kérjük a megjegyzés rovatba a NEVET és a RENDELÉS SZÁMÁT kérjük szíveskedjen feltűntetni !
FONTOS!
Amennyiben ÖN adószámmal rendelkező VÁLLALKOZÁS, kérjük NE UTALJON! Keresse ügyfélszolgálatunkat az alábbi telefonszámon: +36-70-634-2068 Vállalkozói számlával kapcsolatban, itt kaphat bővebb felvilágosítást! Köszönjük!
Bankszámlaszám:
Kőszegi Eszter
11773425-04216087-00000000
OTP Bank Nyrt.
IBAN: HU44 11773425-04216087-00000000
SWIFT (BIC): OTPVHUHB
Szállítás
INGYENES SZÁLLÍTÁS 20.000.- Ft FELETT MAGYARORSZÁG EGÉSZ TERÜLETÉN!
Csomagjainkat a GLS futárszolgálattal juttatjuk el Önökhöz!
Választhatnak előre utalást vagy utánvételes fizetést is.
A csomag kézbesítésének ideje 1 MUNKANAP.
Kiszállítás előtt, a GLS futár szolgálat a csomagfeladás napján a megadott e-mail címre értesítő üzenetet küld, a következő munkanap reggel küld egy második üzenetet is, amelyben megjelöli a kiszállítás pontos idejét 3 óra időintervallumra pontosan!
A GLS futárszolgálat cégadatai:
GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.
2351 Alsónémedi, GLS Európa u. 2.
info@gls-hungary.com
Cégjegyzékszám: 13-09-111755
Adószám: 12369410-2-44
Közösségi adószám: HU12369410
A GLS futárszolgálatnál van lehetőség telefonos értesítést kérni kiszállítás előtt!
Kérjük, hogy a szállítással kapcsolatos kéréseiket vagy fontos információkat a rendelés leadásakor a “megjegyzés” rovatba szíveskedjenek feltüntetni! A kiszállítást csak NAPRA PONTOSAN tudjuk időzíteni, ÓRÁRA PONTOSAN NEM! Megértésüket köszönjük!
Előre utalás, BARION kártyás fizetés esetén: 1790 Ft.
Utánvételes szállítás esetén: 2240 Ft.
SÉRÜLT CSOMAG – REKLAMÁCIÓ!
A szállítás közben megsérült csomagot legkésőbb a kézhezvételtől számított 24 órán belül szíveskedjenek jelezni kell felénk! A sérült csomagról jegyzőkönyvet kell felvetetni a futárral, minden lényeges információ rögzítésével! A futár telefonszámát az e-mailben megtalálják, így akár másnapra is visszahívható ha az átvétel napján valamiért ez nem történt meg.
Amennyiben a sérülés a csomagon már felbontás előtt is látható, a futárt ne engedjék el addig, míg a jegyzőkönyvet fel nem veszi! Felhívjuk szíves figyelmét, hogy jegyzőkönyv hiányában NINCS lehetőség SZÁLLÍTÁS MIATTI reklamációra!
Bármely reklamáció esetén, kérjük, hogy mielőbb vegye fel velünk a kapcsolatot!
Elállási szándékát 14 napig jelentheti be, a csomag átvételétől számítva, de amennyiben a csomag kiszállításra került, a szállítási költség minimális díja Önt terheli!
ÁT NEM VETT CSOMAG ESETÉN!
Kérjük, hogy megrendelését felelősségteljesen adja le! Bármely probléma esetén keressen minket az alábbi elérhetőségeinken:
Tel: +3670-634-2068
E-mail: infouvgel.hu@gmail.com
Amennyiben a megrendelt csomag átvétele meghiúsul és a csomag visszaérkezik a webáruházhoz, a csomag aktuális szállítási költségét és értékarányos kezelési költség kiszámlázásra kerül !